Već nekoliko dana zaprimamo pritužbe građana vezane za realizaciju projekta izmjena prometne regulacije u južnom dijelu Kotara,na koje ne možemo odgovarati jer nismo stručna služba zadužena za regulaciju prometa u Gradu Splitu.

Kako smo ranije naglasili predhodno Vijeće Kotara zatražilo je novu regulaciju prometa u tom dijelu Gripa a na traženje samih građana sa tog područja.Grad Split je naručio  i financirao projekt  kojeg je izradila tvrtka koja se bavi isključivo problematikom prometa ,te je kao takav i usvojen na nivou gradskih stručnih službi .

Znamo da ovaj projekt nije mogao zadovoljiti baš sva stanovnike tog dijela Gripa ( znate i sami da se nikad nemože baš sve zadovoljit i da će uvijeh neko imat primjedbu na urađeno) ali ipak treba naglasiti da je predhodno stanje bilo neodrživo .

Želimo naglasiti da se za sve možebitne primjedbe (zahtjeve za izmjene) u svezi ovog projekta građani trebaju obratit stručnim gradskim službama zaduženim za promet u gradu Splitu.

 



Napravljen je projekt uređenja/izmjene prometa u dijelu Kotara koji je zatražio Kotar a u ime građana tog dijela Gripa.

Predmet ovog Projekta je uređenje prometa u ulicama Barakovićeva, Palmotićeva, Žrnovnička, Pupačićeva i Omiška na području gradskog kotara Gripe u Splitu.

Navedene ulice predstavljaju u prometnom smislu cjelinu koja je okružena glavnim gradskim prometnicama i to: Ulicom Matice hrvatske, Ulicom Kralja Zvonimira, Osječkom ulicom te Ulicom Slobode.

POSTOJEĆE STANJE

U svim navedenim ulicama, promet se odvija dvosmjerno. Kako ulice u poprečnom presjeku sadrže kolnik širine 5,0 metara te dva nogostupa širirne 1,2-1,4 metara te kako se zbog nedostatka parkirališnih mjesta vozila parkiraju na kolniku i pločniku, promet se odvija otežano. Posebice je otežano odvijanje prometa u Žrnovničkoj ulici koja je uključujući nogostup široka svega 4,8-5,0 metara.

Horizontalne signalizacije gotovo nema. Posebice se osjeća nedostatak pješačkih prijelaza. Okomita signalizacija je nepotpuna, dijelom dotrajala.

Pješački promet se odvija u otežanim uvjetima s vrlo malim faktorom sigurnosti iz razloga što su pješaci prisiljeni koristiti kolnik za kretanje.


 

PROMETNO RJEŠENJE

U cilju povećanja sigurnosti pješačkog prometa, protočne moći predmetnih ulica te smanjenja broja opasnih križanja na glavnim gradskim prometnicama koje okružuju područje zahvata, ovim projektom je predviđeno uvođenje jednosmjernog režima prometa. Pri takvom režimu, promet će biti organiziran na način da se vozila mogu parkirati na desnom nogostupu pri čemu će zauzimati i desni dio kolnika, dok će lijevi nogostup u smjeru kretanja vozila biti rezerviran za pješački promet..

Slobodna širina kolnika kreće se od 3,8 do 4,0 metra što zadovoljava promet osobnih vozila, manjih dostavnih vozila te vozila interventnih službi.

 

Barakovićeva ulica (zapadni krak) je jednosmjerna od križanja s Osječkom ulicom u smjeru istok-zapad do križanja s Palmotićevom ulicom. Zapadni ogranak je slijepa ulica te ostaje u dvosmjernom prometnom režimu. Vozila mogu za parkiranje koristiti sjeverni nogostup i desni rub kolnika. Južni nogostup ima funkciju pješačke komunikacije.

 

Palmotićeva ulica je u svojoj cijeloj dužini jednosmjerna u smjeru sjever-jug. Istu ulicu presijeca Omiška ulica koja je ujedno i ulica s prednošću prolaska. Ulica ima izlaz na glavnu gradsku prometnicu- Ulicu Kralja Zvonimira, na svom južnom završetku. Na istom križanju je obvezan smjer desnog skretanja zbog jednosmjernog režima Zvonimirove ulice.

 

Omiška ulica razdvojena je Palmotićevom ulicom na zapadni i istočni krak. Zapadni krak je ostavljen u dvosmjernom prometnom režimu zbog parkirališta stambenog objekta Bobanovi dvori. Ovakvo rješenje je primjenjeno s ciljem smanjenja opterećenja ostalih ulica koje su predmet zahvata.

 

Istočni krak Omiške ulice je jednosmjeran u smjeru istok-zapad, a istom se pristupa iz Pupačićeve ulice. U ovom dijelu ulice omogućava se parkiranje vozila na nogostup i kolnik s desne strane kolnika.

 

Pupačićeva ulica jednosmjerna je u smjeru jug-sjever od križanja s ulicom Kralja Zvonimira do križanja s Barakovićevom ulicom. Parkiranje je dozvoljeno na nogostupu i kolnik uz istočni (desni) rub ulice.

 

Žrnovnička ulica je najuža prometnica na području zahvata. Karakteriziraju je brojni prilazi do stambenih objekata te visoki ogradni zidovi. Zbog nedostatka parkirališnih mjesta na području zahvata, u ovoj ulici se dopušta mjestimično parkiranje uz južni rub ulice.

Dodajte svoj komentar

SmileCoolCrying or Very SadEmbarrassedA Smoker/Foot in mouthSadUser is an angel (at heart, at least)A Kiss/Lips Are SealedLaughingBiting one's tongue/Put Your Money Where Your Mouth IsBeen Smacked In The Mouth/Wears A Brace/My lips are sealeSurprisedSticking Out TongueConfusedWinkYelling
Vaše ime:
Vaš e-mail:
Komentar:
  Verifikacijska riječ. Samo mala slova bez razmaka.
Verifikacija:
Baner

GRAD SPLIT

Baner